Fluturi, surioarei mele…

Iubita mea,

Tu mi-ai oferit fluturi dinainte să te naști. Cred/ vreau să cred că ne-am conectat încă de atunci, de când tu erai în pântecele protectiv al mamei… protejată fiind însă de un mic batalion de oameni- tati, bunicii, eu… încă am rămas așa- unii protejează de aici, în felul lor, alții, dintre bătăile de aripi ale fluturilor. Noi toți te iubim mai presus de cuvinte…

Din păcate, ceea ce numim viață nu e mereu delicat și colorat, ci mai există și molii gri, insecte aparent urâte și grețoase, dar de la care avem cel mai probabil lecții de învățat. Ele ne învață toleranța, răbdarea, respectul. Iar după întâlnirile cu aceste monstruozități, aceste episoade peticite și murdare ca manșetele unui copil care învață să scrie, ieșim mai puternici și mai bine pregătiți.

Zilele ce vin va trebui să faci față poate uneia dintre cele mai mari provocări ale tale de până acum… Mergi cu încredere și cu fruntea sus! Munca, împreună cu un gram de noroc, praf magic al destinului, ne ajută deseori să construim cărări… pe care tot noi să pășim apoi. Mai curajoși.

Și îți mai spun…păstrează-ți sufletul bun și curat, păstrază-ți încrederea în oameni și în lume, cu toate riscurile aferente. Fii un Om bun și crede. Te iubesc.

candycam (33).jpg

Un gând despre “Fluturi, surioarei mele…

Lasă un răspuns

