Sunt imperfectă. Și perfect împăcată cu ideea.

Vă mulțumesc.  Vă mulțumesc pentru că vă rupeți câteva secunde/minute din timpul vostru (cea mai importantă resursă ) și îmi urați la mulți ani. Vă mulțumesc pentru gândurile pozitive- acelora ce mi le transmiteți cu sinceritate. Și  vă mulțumesc că mi-ați apărut în viață și de la și cu voi am învățat câte ceva…și am devenit ceea ce sunt acum. Imperfectă.

Dacă primele ore ale noii vârste m-au învățat sau mi-au reamintit ceva, ar fi…

-dragi părinți, sunteți minunați. Așa imperfecți cum sunteți,  vă ador și vă mulțumesc pentru tot.

-dragi prieteni,  vă doresc tot binele din lume. Și de la voi aștept sinceritate întotdeauna și deschidere, mai presus de orice.

-Alexandra de azi și de mâine,  ești imperfectă.  🙂 dar ești super.  Și acum, la 24 de ani, după ceva vişinată,  după ce ai analizat unele aspecte mai mult sau mai puțin filosofice ale vieții,  ai realizat că de tine depinde în cea mai mare pare cum te simți  și cum te raportezi la ‘hop-urile’ vieții.  Dacă  vrei să îți  plângi de milă sau să înveți ceva, să muncești și să schimbi variabilele.

Sunt atât  de imperfectă!  Judecați-mă, dacă nu aveți altceva mai bun de făcut.  Eu iubesc viața. -Pot spune asta fără să  clipesc . Dar ce nu vedeți e că  o iubesc și acră fiind, detestând-o uneori și dorindu-mi-o a fi altfel.  Ce vedeți?  Dacă e doar o aparență?  Nu cumva cu toții ne dorim să arătăm doar ce e bun si frumos?! Ce ne măsoară fericirile? Care e unitatea internațională de măsură a fericirilor? Pentru mine,azi, voi, oamenii și viața însăși sunteți… dar în rest…poate spune cineva?!

Fii, omule, recunoscător pentru ceea ce ești și  muncește la asta. Și trăiește azi. E tot ce ai- clipa.

În rest. ..imperfecțiunea ne mănâncă pe toți, indiferent de ceea ce standardele socio-economice indică.

Vă doresc tuturor să fiți conștienți de imperfecțiunea voastră și să vă acceptați și să vă iubiți așa  (neuitând însă de dorința de a fi mai buni- comparați cu voi înșivă ) . Vă doresc să zâmbiți azi, de ziua mea, dar nu pentru mine, ci pentru voi. Pentru că sunteți vii, imperfecți și încă mai aveți la ce lucra,  pentru ce trăi.  Fiți liberi și cu inima ușoară ca o pană.  Aveți curaj. Să nu vă încadrați în standarde, ci să vi le creați singuri. Să vă simțiți bine în pielea voastră – cu înălțimea,  grăsimea,  părul,  chelia, cu tot ce sunteți și vă face vii. Fiți adevărați,  ca toți ceilalti. Din carne și oase.  Același aer ne umple plămânii.  Sângele nostru arată la fel.

Cine sunt se descompune și se recompune clipă de clipă, din oameni și pentru oameni. Mulțumesc.

O zi super să avem!

FB_IMG_1471743793999

 

Un gând despre “Sunt imperfectă. Și perfect împăcată cu ideea.

  1. Daaaa, iubesc viata si zilnic multumesc pentru ceea ce sunt, ceea ce am si ceea ce voi deveni. Daca fiecare ar face asa in fiecare zi un minut macar, atmosfera ar fi incarcata mai mult de ganduri frumoase, de zambete si de raze de soare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

