10 gânduri dupӑ 10 zile cu puiul meu.

 

Scriu pentru a nu uita…

… senzația aceea de presiune ȋn abdomen, ca o durere surdӑ, urmatӑ de o smulgere puternicӑ, din momentul ȋn care te-au despӑrțit de corpul meu.

…țipetele tale puternice, agitația trupului tӑu mititel și vinețiu, liniștea pe care ai oferit-o atunci când te-au apropiat de fața mea…mirosul tӑu plӑcut ȋncӑ de atunci, pielea catifelatӑ, prima sӑrutare pe care ți-am oferit-o.

…orele care treceau atât de greu și nu puteam fi lângӑ tine, nu știam dacӑ ȋți este bine sau nu, dacӑ mӑnânci, dacӑ plângi…

…prima oarӑ când te-am pus la sân și am reușit sӑ te alӑptez, rechinaș mic și ulterior mi-ai confirmat ȋn scutec faptul cӑ ai mâncat de la sânul meu…

…alӑptarea, o experiențӑ complexӑ și unicӑ, pe care nu o ȋnțelegeam deloc citind ȋn cӑrți. Da, se poate lӑsa cu rӑni pe care cremele și aerul le ajutӑ ȋn vindecare.

…sӑ ȋți tai unghiuțele a fost poate cel mai delicat lucru pe care am fost nevoitӑ sӑ ȋl fac pânӑ acum.

…cam tot ceea ce ȋmi doresc acum este sӑ fii sӑnӑtos. Din punct de vedere fizic, psihic, social, emoțional. Și voi face tot ce ține de mine sӑ fii așa. Fiecare zi care a trecut pânӑ acum, ȋn care tu ai fost sӑnӑtos și ți-a fost bine, se simte ca o mare, mare reușitӑ.

…am ȋnvӑțat cum sӑ folosesc timpul și ambele mâini (și bӑrbia, coatele, genunchii) mult mai eficient.

…ȋn toatӑ povestea aceasta perinatalӑ, cred cӑ lucrul cu propriul creier este esențial. De acolo ia naștere motivația, care dӑ putere, energie, rӑbdare.

…puiule, știu cӑ vei crește imediat. Mӑ tem ca aceste zile, luni sӑ nu fie de fapt doar câteva secunde…aș vrea sa te absorb, aș vrea sӑ fac fotografii și filmulețe cu ochii, sӑ am ȋn memorie vii ȋn permanențӑ toate momentele cu tine…

 

IMG_20181220_192733_876


Lasă un comentariu